Thursday, May 10, 2007

Problem på redaktionen

Kontorslandskapet. Alex sitter bredvid mig. Hon vill lyssna på filmer hon fått på mail men har inga hörlurar. Jag har hörlurar. Hon vill låna dessa. Jag ryser.

Jag tänker att hon pluggar dessa snäckor i sina otvättade öron så att skiten fastnar och sen förs över till mina öron. Hennes matos från Ajvarfesten igår sprids via snäckkuddarna och över till min hjärna som infekteras av ett okänt juggevirus som det inte finns något botemedel för. Inte ens Dustin Hoffmans karaktär i Outbreak kan stoppa dess framfart och jag har snart bara 24 h på mig att leva. Vad ska jag göra. Jag vet inte.

Hon får inte låna lurarna.

No comments:

BlogRankers.com
Bloggtoppen.se

Om mig

Stockholm, Sweden
Programledare för NRJ In The Morning, erkänt och uppskattat morgonprogram. Bloggar om livet på en radioredaktion, dess sändningar och redaktionella arbete.